برگزاری جشن شانزده سالگی راشین وب متقارن با بزرگداشت روز معلم
توسط : در تاریخ : 1398/2/15
  • اختصاصی راشین وب
برگزاری جشن شانزده سالگی راشین وب متقارن با بزرگداشت روز معلم

نزده
         برگزاری جشن شانزده سالگی راشین وب متقارن با بزرگداشت روز معلم
        روز پنج شنبه مورخ 12 اردیبشهت ماه 1398 جشن شانزده ‌سالگی راشین‌وب برگزار گردید. در این جشن که با تقدیر و قدردانی از بهترین‌های سال97 همراه بود پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جناب آقای مهندس علیرضا موذنی‌مهر مدیرعامل مجموعه ضمن تبریک روزمعلم و اهمیت جایگاه معلمین و اساتید علی الخصوص مقام و منزلت برترین معلم خویش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای اکبری‌زادگان سخنان خود را آغاز کردند.در ادامه ایشان خاطر نشان کرد:"بسیار مفتخریم که توانستیم یک سال را همراه شما با موفقیت بگذرانیم. در سال ٩٧ تلاش کردیم با تمرکز بر بهبود محصولات و پاسخگویی بهتر به مشتریان، رضایت شما همراهان عزیز را کسب نماییم. اضافه کردن متد هاي جدید به محصولات، رسیدگی به درخواست‌های مشتریان، راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از مهم‌ترین اتفاقات سال 97 بوده است. امیدواریم تلاش تمام کارکنان راشین وب در این سال، انتظارات مشتریان را برآورده کرده باشد و رضایت از محصولات و خدمات را نیز به ارمغان آورده باشد. در سال ٩٨ نیز با بهبود کیفیت محصولات و خدمات در کنار شما خواهیم بود و خوشحال می‌شویم بتوانیم همچون گذشته با دریافت بازخوردهای مناسب، برای ایجاد موفقیت در بازار حضور به هم رسانیم. با آرزوی سالی پر رونق برای همه مشتریان گرامی، یکسالگی راشین وب را در کنار یکدیگر جشن گرفته و همچنان با انرژي بيشتر ادامه مي دهیم."
 
         
     
        پس از آن جناب آقای مهندس محمدصادق اکبری‌‌زادگان از آماده شدن اپلیکیشن جامع مدیریت راشین وب خبر داد و از تلاش شبانه روزی کادر فنی در پیشبرد چشم اندازهای این حوزه قدردانی نمود.
         
     
         
        سپس جناب آقای مهندس وحید احمدی به نمایندگی از معاونت فنی مجموعه در خصوص رونمایی از قالب راشین کالا چنین گفتند:
        "این قالب در حال حاضر از هر لحاظ طبق استانداردهای روزدنیا تبدیل به یکی از افتخارات راشین وب شده است." 
        سپس در مورد افزایش رضایتمندی مشتریان با راه اندازی سامانه جامع 32118 در سال 97 خبر داد.
         
         
         
        در ادامه سرکار خانم دکتر شیرمحمدی معاونت بازرگانی در رابطه با هدف گذاری راه اندازی نمایندگی های راشین وب در سراسر کشور تا پایان امسال خبر داد و در ادامه چنین خاطر نشان کردند: "ضمن تشکر از عوامل مجموعه راشین وب و زحمات شبانه روزی ایشان در نظر دارم قانون بسیار جالب 1990 که ارتباط بین ریسک پذیری افراد رو با میزان موفقیت آنها مشخص می کند را برای شما مدعوین محترم بازگو کنم. طبق این قانون تمام افراد جامعه کلا 3 دسته هستند .که این سه دسته به شرح ذیل اند:
        دسته اول یک درصدی ها : دسته اول بسیار ریسک پذیرند وعاشق هیجان اند .این افراد به محض تشخیص کوچکترین فرصتها به سمت اون هدف حمله می کنند واز پیشتازان ورهبران آن حوزه می شوند .این افراد استاد تغییر هستند نه قربانیان تغییر.
        دسته دوم نه درصدی ها : این دسته بسیار ریسک پذیری کمی دارند ولی زرنگ  هستند ودایما افراد یک درصدی رو زیر نظر دارند وبه محض دیدن کوچکترین موفقیت انها وارد آن کار می شوند وبه تجربه دیدن که یک درصدی ها چه حجم زیادی از موفقیت را کسب کردند واین افراد به اندازه ریسکی انجام می دهند موفق هم می شوند.
        دسته سوم نود درصدی ها : این دسته از افراد اصلا اهل ریسک نیستند واینقدر زمان رو از دست می دهند تا دو گروه اول سهم بسیار خوبی را از بازار بگیرند تا بعد وارد آن حوزه شوند وزمانی که وارد می شوند بسیار دیر شده است وآن فرصت رو به اتمام است این افراد قربانیان تغییر هستند ومتاسفانه درصدی زیادی ازجوامع رو هم شامل می شوند. از این رو امیدواریم تا پایان سال 98 با راه اندازی نمایندگی های سراسر کشور شاهد موفقیت های چشم گیری از راشین وب باشیم."
        و اما در مرحله پایانی اهدای تقدیرنامه ها و یادمان این جشن بزرگ به دست مدیریت محترم تقدیم گردید.