برگزاری جلسه صبحانه کاری واحدهای پشتیبانی و طراحی و اجرای راشین وب
توسط : در تاریخ : 1398/10/19
  • اختصاصی راشین وب
برگزاری جلسه صبحانه کاری واحدهای پشتیبانی و طراحی و اجرای راشین وب

به گزارش روابط عمومی سازمان ، برنامه صبحانه کاری واحدهای پشتیبانی و طراحی و اجرای راشین وب صبح امروز، پنجشنبه  نوزدهم دی ماه به منظور دیدار صمیمی و برسی نقاط ضعف و قوت حوزه های مشترک کاری در محل سازمان  برگزار گردید.
با اجرای این برنامه در ابتدای روز، فرصتی به دست می آید تا حاضرین در محیطی صمیمانه و در حین صرف صبحانه در مورد مباحث علمی و تکنولوژی به بحث و گفت و گو با یکدیگر بپردازند و به هدف این گونه برنامه ها که تدوین و یا حداقل آشنایی با راه حل های نوین و نوآورانه در حیطه بهبود روند مجموعه خواهد بود،برسند.
 
 
 
در این جلسه، ضمن تبادل نظر معاونین و نیروهای پشتیبانی و طراحی و اجرا، در راستای تعامل هر چه بیشتر واحدهای مذکور جناب  آقای مهندس احمدی، معاونت محترم فنی،هدف از برگزاری این جلسات را دیدار صمیمی با همکاران در سازمان و شنیدن پیشنهادات و برسی نقاط ضعف و قوت در حوزه های مختلف کاری مشترک و مرتفع نمودن ضعفها و تقویت نقاط قوت عنوان نمودند.
 
 
خانم مهندس سهرابی نیز در این جلسه  که در فضایی کاملا صمیمی و پرشور برگزار گردید، از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل و کلیه معاونین راشین وب به جهت تلاش برای رسیدن به اهداف مشترک و توسعه و تعالی راشین وب تقدیر و تشکر نمودند و بر جدیت همکاران در پیگیری امور تاکید نمودند.