هفتمین گرد همایی فروشندگان راشین وب برگزار گردید
توسط : در تاریخ : 1398/7/3
  • اختصاصی راشین وب
هفتمین گرد همایی فروشندگان راشین وب  برگزار گردید

هفتمین گرد همایی فروشندگان راشین وب  برگزار گردید
مجموعه راشین وب اصفهان فعالیت خود را از ابتدای سال گذ شته با هدف گسترش و توسعه کسب و کار الکترونیک و رونق اقتصادی آغاز کرد و درحال حا ضر افتخار ارائه وب سایت به بیش از  5500  مشترک در سراسر کشور را دارد .
اکنون با گذشت بیش از  یک  سال از آغاز همکاری با کار شناسان  و  بازار یابان، گرد همایی بزرگ مرکز فروشندگان برگزار گردید .
مهندس علیرضا موذنی مهر مدیر عامل راشین وب درخصوص کسب موفقیت بزرگ راشین وب در مدت کوتاه یکسال و نیم اخیر صحبت، و اینکه مجموعه توا نسته است علاوه بر اشتغال زایی جهت 80  نفر به صورت مستقیم و حدود 100 نفر به صورت غیر مستقیم به رونق اقتصادی کشور با توجه به افزایش روز افزون فروش اینترنتی کالا و افزایش جایگاه کسب و کار بیش از  5000  مشتری در دنیای مجازی بپردازد؛ مسئله ای که جز با تجربه 16 ساله متخصصین راشین وب امکا نپذیر نیست .
علیرضا موذنی مهر در ادامه افزود : امکان آسان مدیریت وب سایت از طریق اپلیکیشن موبایل برای مشترکین فراهم گردیده و از دیگر امکانات اپلیکیشن ایجاد ارتباط با کارشنا سان پشتیبانی به صورت ارسال تیکت میباشد .
ایشان در ادامه مقایسه ی فروش آنلاین فضای مناسب و موقعیت بهینه فروش اینترنتی از نظر زمان ، هزینه و سرمایه انسانی را یادآورد شدند .
همه ما میدانیم موفقیت هر کسب و کاری در گرو بر آورده ساختن نیاز مشتری و جلب رضایت اوست ، بازاریابی دقیقا همین برآورده کردن نیازهای مشتری و جلب رضایت او ، و درنتیجه حفظ مشتری و وفادار کردن او به برند میباشد .
پس ملاک مهم داشتن حس خوشایند و مثبت در بین ما ، داشتن احساس مسئولیت و رسیدن به همین آرمان و هدف است .