برنامه تیم فنی راشین وب در جهت افزایش سئو و سرعت بارگذاری سایت ها
توسط : در تاریخ : 1398/10/7
  • اختصاصی راشین وب
برنامه تیم فنی راشین وب در جهت افزایش سئو و سرعت بارگذاری سایت ها

 
به گزارش تیم روابط عمومی راشین وب، مهندس وحید احمدی معاونت محترم فنی اینطور بیان کرد:
" تیم سئو در راشین وب با اجرای پروژه های موفق بسیاری در زمینه بهینه سازی سایت، راهکاری همیشگی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
سئو   و بهینه سازی فرایندی زمانبر و تخصصی می‌باشد که درآمدزایی بلند مدت نیز به همراه خواهد داشت. سئو سایت فرایندی پیچیده می باشد و از الگوهای خاصی پیروی میکند که به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. یکی از فاکتور ها مهم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ساختار و قالب سایت می باشد که حتما می بایست کلیه استاندارد های مربوط به ساختار سئوی سایت در کد نویسی لحاظ گردد.
دپارتمان فنی راشین وب با بررسی دقیق المان های کدنویسی موثر در سئو سایت شما، با بهینه سازی کدنویسی مطابق با استانداردهای وب، خدمات ویژه ای در زمینه سئو on page  ارائه میدهد."
تیم فنی راشین وب در زمینه افزایش سئوی مشتریان دو هدف عمده را دنبال می کند:
 
 
 
1- بررسی ساختار داخلی سایت
همواره استانداردها و قواعد مشخصی برای ساختار و اسکلت بندی سایت وجود دارد که پیروی از آنها برای کسب جایگاه معتبر و سئوی بهینه ضروری ست. تیم فنی راشین وب نیز در این راستا اقدام به بررسی دقیق و فنی ساختار وبسایت کرده و در صورت لزوم آن را به فرم قابل تایید برای موتورهای جستجو تبدیل میکند.
2- بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت ها
از جمله مهمترین مشکلات سایت ها در زمینه سئو سرعت بسیار پایین سایت در بارگذاری می باشد که خوشبختانه تیم فنی راشین وب با دقت بسیار بالا بر روی سرعت سایت ها کار کرده و سایت های راشین وب نمره عالی و قابل قبولی را از آنالیزورهای سرعت از جمله gtmetrix دریافت نموده اند، برای نمونه میتوان از قالب سایت دی جی کالا نام برد که نتیجه این تست به شرح زیر می باشد.
 
و البته مژده ای که ایشان برای 6000 مشتری راشین وب داشتند، تلاش تیم فنی در خصوص بهینه سازی سئوی قالبهای پیشین و وبسایتهای در حال اجرا بود.
از آنجا که سئو امری یکبار-اجرا نبوده و مستلزم پویایی و حرکت رو به جلوی دائمی ست، تیم سئو راشین وب با ارائه خدماتی بی نظیر و پایبندی به اصول مشتری مداری، گام به گام تا فتح قله های رشد و ترقی با شما همراه خواهد بود.