راشین وب با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می نماید
توسط : در تاریخ : 1399/10/17
  • اختصاصی راشین وب
راشین وب با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می نماید

این دوره آموزشی یک دوره عملی و پروژه محور است که با شروع آن به صورت گام ‌به ‌گام به مباحث اصول مدیریت و نگهداری فروشگاه اینترنتی و تکنیک های سئو و استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود می پردازیم تا با تسلط بیشتر به این دست از مباحث بتوانیم بازدید وبسایت و شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهیم و به نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل برای افزایش فروش خود کمک کنیم.

یکی از مهمترین عواملی که به افزایش فروش از فروشگاه های اینترنتی کمک می کند تسلط بر مفاهیم دیجیتال مارکتینگ است یکی از این مفاهیم مباحث مربوط به سئو ( SEO ) سایت است؛ یعنی اینکه ما چه تکنیک هایی را به کار ببندیم که بازدیدکنندگان وقتی نیاز به یک کالایی دارند و در گوگل سرچ می کنند از طریق سرچ ارگانیک سایت ما را پیدا کرده و از ما خرید کنند.

  ابزار دیگری که می تواند به افزایش فروش از سایت کمک کند ابزار اینستاگرام است امروزه مشتریان وقت زیادی در اینستاگرام می گذرانند.

باید بدانیم که چگونه بازدید کنندگان پیج اینستا گرام خود را افزایش دهیم و سپس این مشتریان را به وب سایت خود هدایت کنیم.

    آیا مدیریت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای امروزی اهمیت دارد؟   با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در ایران به بیش از 90 درصد رسیده است و البته در دوران پساکرونا اقبال عمومی برای استفاده از اینترنت بسیار بیشتر از قبل شده است، اینترنت نیز به عنوان ابزاری ضروری برای مردم تبدیل شده است، پس در صورتی که شما کسب‌ و کاری دارید و در فضای مجازی برای آن خود فعالیتی انجام نداده‌اید قطعا پشیمانی زیادی گریبانگیر شما خواهد شد! پیتر دراکر پدر علم بازاریابی می‌گوید: «تنها راه پیش‌بینی آینده، ساختن آن است.

» بنابراین بهتر است تا قبل از اینکه پشیمان بشوید با ورود کسب‌وکار خود به فضای مجازی، آینده کاری خود را تضمین کنید.

از این رو کسب و کارها در دنیای پر رقابت با استفاده از روش های سنتی خیلی سخت می توانند جایگاه خود را در این محیط پیدا کنند و پس از جایگاه یابی احتمال شکستشان بالاست.

فروشگاه اینترنتی یکی از روش های مدرن در این عرصه است و با در نظر گرفتن رفاه حال مشتری حرکت نوینی را در عرصه فروش و بازاریابی رقم زده است.

فروشگاه اینترنتی بخش جدایی ناپذیر برای رشد کسب و کار در دنیای پر رقابت امروز، در فضای مجازی است.

آیا شما با بهره بردن از مزایای اینترنت، کالا یا خدمات خود را با استفاده از استراتژی های آنلاین تبلیغ می کنید؟ اگر جوابتان منفی است، تردید نکنید که باید این کار را انجام دهید و ما دلایل آن را به شما خواهیم گفت.

با ادامه مقاله همراه باشید تا با نقش فروشگاه اینترنتی در توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ آشنا شوید .

ایرنیان چقدر در سال خرید آنلاین را تجربه می کنند؟ بنا بر گزارش شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز، خرید آنلاین در 3 سال گذشته روند صعودی داشته است و در 3 سال گذشته بیشتر از 50 درصد رشد به همراه داشته است و همچنین 26 درصد از مصرف کنندگان حس می کنند خرید آنلاین زندگی آنان را آسان تر کرده است و 23 درصد معتقدند که سهولت خرید اینترنتی مهم تر از قیمت است .

  با شرکت در دوره نارنجک بازاریابی چه مواردی را آموزش می‌بینید؟ آموزش عملی و پروژه محور مدیریت یک فروشگاه اینترنتی معرفی فروشگاه در شبکه های اجتماعی و جذب خریداران به کمک دیجیتال مارکتینگ آشنایی با ابزارهای آنلاین گرافیکی (تولید محتوا و ایجاد پست و استوری زیبا و سریع) یادگیری نکات بسیار مفید و کاربردی برای کسب درآمد از طریق فروش اینترنتی محصولات و یا خدمات بررسی و تحلیل رفتار مشتریان جذب مشتری از موتورهای جستجو آشنایی با ابزارهای آنلاین برای مدیریت فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا برای آن ارتباط دادن سایت و فروشگاه با شبکه های اجتماعی و همچنین استفاده از بازاریابی 360 درجه برای توسعه ی فروشگاه اینترنتی داشتن درگاه بانکی برای سایت و فروشگاه و پرداخت مشتریان از طریق آن برای ثبت نام در پودمان دوم فقط مبلغ 400000 تومان را از طریق لینک زیر پرداخت نمایید.

اختصاصی مشتریان راشین وب = 320000 تومان   همین الان خرید را انجام بده شرکت در دوره نارنجک بازاریابی، چه مزایایی را برای شما و کسب و کارتان در پی دارد؟     آشنایی با محیط مجازی برای احداث و اداره کسب و کار بررسی و تحلیل رفتار مشتریان جذب مشتری از موتورهای جستجو افزایش فروش اینترنتی کاهش هزینه های تبلیغات و افزایش بهره وری برقراری ایجاد حس اعتماد و وفاداری در مشتریان ایجاد ارتباط دو طرفه با مشتریان افزایش تعامل با مشتریان  برند سازی   آنچه در دوره نارنجک بازاریابی می آموزید:     1_ پودمان اول: اصول مدیریت و نگهداری فروشگاه اینترنتی     اصول محتوا نویسی برای صفحات پربازدید یک سایت فروشگاهی و ارتقاء آن     تکنیک های اعتماد سازی برای مشتریان جدید     اصول فروشگاه داری رضایت بخش بر اساس انتظارات و تجربه کاربر (مشتری)     آموزش ساختن تصویر با کیفیت برای محصول و معرفی تکنیک ها و ابزارهای کاربردی     نکات مفید برای ارسال محصولات فیزیکی (پست، تیپاکس و پیک)     تکنیک های اعتماد سازی برای مشتریان جدید     اصول محتوا نویسی برای صفحات پر بازدید یک سایت فروشگاهی و ارتقاء آن           2_ پودمان دوم: آموزش نکات کلیدی seo         بایدها و نبایدهای سئو     تحلیل رفتار کاربران و آنالیز آماری وب سایت     بررسی سئو فروشگاه های مطرح ایرانی     تولید محتوا برای افزایش رتبه بندی در google (بلاگ)     آشنایی با الگوریتم های سئوی گوگل   3_ پودمان سوم: آموزش استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار         جلسه اول     ایجاد اکانت حرفه ای در اینستاگرام     اصول تولید محتوای جذاب برای اینستاگرام     اصول هشتگ گذاری، کپشن نویسی حرفه ای     تکنیک های افزایش نرخ تعامل     داستان اینستاگرام     چرا باید در اینستاگرام فعال باشیم؟     معرفی بخش های اینستاگرام     انواع صفحات در اینستاگرام     اینستاگرام شاپینگ     انواع کاربران در اینستاگرام     چرا فروشنده ها باید پیج اینستاگرام داشته باشند؟     از کجا شروع کنیم؟ جلسه دوم     چگونه پست بگذاریم که دیده شود؟     چگونه استوری بگذاریم که دیده شود؟     چگونه لایو بگذاریم که دیده شود؟     چگونه IGTV بگذاریم که دیده شود؟     تمام هدف، بالا بردن تعامل است.

    اصول تولید محتوا و معرفی چند ابزار کاربردی جلسه سوم تمرین اول: ساخت صفحه یا بروز رسانی صفحه تمرین دوم: تعیین اهداف – مخاطب شناسی و متناسب با آن – پیدا کردن 5 صفحه پر بازدید که احساس می کنید مخاطب شما آنجا هستند.

تمرین سوم:  هویت بصری رنگ مناسب و … –  نوشتن تقویم محتوا تمرین چهارم: تولید یک محتوا و انتشار در اینستاگرام زمان و میزان ساعت دوره اینستاگرام مدت زمان دوره اینستاگرام، 4 ساعت (2 جلسه 2 ساعته) آموزش کاربردی می‌باشد.

زمان تشکیل کلاس‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 11 به صورت آنلاین می‌باشد.

  شرکت کنندگان پس از اتمام این دوره چه مهارتهایی را خواهند آموخت؟ • راه اندازی کسب‌وکار آنلاین و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی را در قالب آموزش عملی و پروژه محور فرا می‌گیرند.

• با نحوه اخذ مجوزهای لازم و درگاه بانکی آشنا می‌شوند.

• می‌توانند فروشگاه خود را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند و مشتریان را به سمت کسب‌وکار خود جذب کنند.

• می‌توانند از طریق موتور جستجوی گوگل کاربرانی که به دنبال محصول یا خدمت موردنظر هستند را به سمت کسب‌ و کار خود جذب کنند.

• با ابزارهای آنلاین گرافیکی برای تولید محتوا و ایجاد پست و استوری زیبا و سریع آشنا می‌شوند.

• نکات بسیار مفید و کاربردی برای کسب درآمد از طریق فروش اینترنتی محصولات و یا خدمات را فرا می‌گیرند.

      مخاطبین دوره نارنجک بازاریابی در سازمان مدیریت صنعتی اصفهان چه کسانی هستند؟         افرادی که می خواهند برای خود یک وبسایت و یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی و آن را به بهترین نحو مدیریت کنند.

    افرادی که فروشگاه محصول فیزیکی دارند و می خواهند آنرا به صورت آنلاین به فروش برسانند.

    افرادی که می توانند خدمات ارائه دهند و قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش برسانند.

    افرادی که به صورت سنتی محصولات خود را به فروش می رسانند و می خواهند با توجه به شرایط فعلی کانال فروش آنلاین نیز داشته باشند.

    افرادی که سایت یا فروشگاه وردپرسی یا اختصاصی دارند و می خواهند خودشان سایت را مدیریت کنند.

    برای تمام کسانی که به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستند.

    افرادی که می خواهند سایت راه اندازی کنند و آن را کامل نمایند.

    صاحبان کسب و کاری که به فکر ورود قدرتمند به دنیای مجازی هستند.

    افرادی که می خواهند در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین داشته باشند.

    افرادی که به فکر افزایش فروش خود در فضای آنلاین هستند.

      چگونه فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ مشتریان همواره به دنبال سهولت روند خرید و در دسترس بودن کالاها و خدمات به بهترین شکل ممکن و پرداختی زودهنگام هستند.

با ایجاد پلتفرمی آنلاین و درگاه پرداخت معتبر و مورد تایید بانکی نه تنها به حفظ مشتریان و تسهیل روند خرید آنها کمک می کنید بلکه حس اعتماد و وفاداری را در مشتریان خود افزایش خواهید داد و برند اورنس خود را نیز تقویت خواهید کرد.

گواهینامه در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که ساعات حضور آنها در جلسات دوره 85 درصد و یا بیشتر از کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان مدیریت صنعتی اصفهان اعطاء خواهد شد.

بدیهی است در غیر اینصورت گواهینامه صادر نخواهد شد .

  معرفی مدرسین دوره:   جناب آقای داوود دهقان     مدرس بوم کسب‌و‌کار در مدرسه کسب و کار رهیار     مدرس دیجیتال مارکتینگ در مدرسه کسب و کار رهیار     مربی رویدادهای آموزشی کارآفرینی از جمله استارتاپ ویکند     مشاور کسب‌و‌کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک     مشاور کسب وکارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک در باشگاه مشاوران و مدیران اصفهان     مشاور استارتاپ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور     مربی‌گری در شتاب دهنده‌های مشاهیر و Dmond اصفهان     راه‌اندازی سامانه آموزشی آنلاین کارآفرینی     تاسیس وب‌سایت com و فعالیت در آن به عنوان برنامه نویس FrontEnd و طراح رابط کاربری و وب سایت‌هایی نظیرِ انتشارات نسل‌ نو‌اندیش، فروشگاه اینترنتی میوه باران، فروشگاه صنایع دستی شیک‌آرت، سایت اتحادیه صنف صنایع دستی اصفهان، سایت هیات سوارکاری استان اصفهان، هیات ژیمناستیک استان اصفهان و غیره     نویسنده مجموعه 4 جلدی کتابهای مدلهای درآمدی و کسب و کار با رویکرد بازار ایران (مجموعه کتابی با بیش از 12 هزار خواننده و کتاب رفرنس دانشگاه های کارآفرینی کشور مانند خواجه نصیر)     نویسنده کتاب واژه نامه استارتاپی و کارآفرینی     موسس فروشگاه آنلاین 7mobile.

ir با بیش از 8 سال فعالیت (فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم جانبی موبایل)   جناب آقای محمدرضا آذین     مشاور و طراح کمپین های تبلیغاتی     مدرس شرکت هواپیماسازی هسا     عکاس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان     طراحی دکوراسیون-عکاس نقش نوین سیلک     مشاور تبلیغاتی شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی طلوع سفریاد     موسس موسسه فرهنگی پژوهشی آژمان     بنیانگذار اصفهان فا (isfahanfa.

ir)     بنیانگذار ایران فا (iranfa.

ir) مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیل اصفهان     فرهنگ و هنر     هم بنیان گذار تیکیمو tikimo.

ir     روابط عمومی دیجیتال کنسرویجات سالی     روابط عمومی دیجیتال گروه غذایی میوس     بنیان گذار استارتاپ آکادمی     سرپرست مجموعه مرکز درمان و مراقبت در منزل     مجری طرح بررسی میزان رضایت توریست های خارجی از خدمات شهرداری اصفهان     مدرس دوره تبلیغات با مدل 4P در دانشگاه اصفهان     مدرس بازاریابی محتوا در خبرگزاری ایسنا     مدرس دوره 0 تا 100 اینستاگرام در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان     مدرس دوره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در کانون اصلاح و تربیت استان اصفهان     برگزار کننده جشنواره فرهنگی کتاب در دانشگاه صنعتی اصفهان     طراح پوستر روز ملی ریاضیات طی دو دوره در وزارت علوم تحقیقات و فناوری     برگزار کننده نشستهای علمی و فرهنگی در دانشگاه صنعتی اصفهان     همکار طرح ساماندهی گلزار شهدای اصفهان جامعه هدف خانواده شهدا زمان و میزان ساعت کل دوره مدت زمان این دوره، 28 ساعت (14 جلسه 2 ساعته) آموزش کاربردی می‌باشد.

زمان تشکیل کلاس‌ها روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 11 به صورت آنلاین می‌باشد.

معرفی مسئول دوره به همراه اطلاعات تماس مسئول دوره : خانم اعظم اسدی شماره‌های تماس : 8-6637206-031 و 14-36620612-031 و 36635263 برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف 20 درصدی تا تاریخ 99/11/30 عدد 28 را به شماره 09031567933 ارسال فرمایید.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره نارنجک بازاریابی کلیک کنید     .