راشین وب در رسالت خود که مشتری مداری است، پیشتاز میباشد
توسط : در تاریخ : 1398/10/15
  • اختصاصی راشین وب
راشین وب در رسالت خود که مشتری مداری است، پیشتاز میباشد

به گزارش روابط عمومی، در طی چند ماه گذشته طبق گزارش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، از ابتدای سال 98 به طور میانگین روزانه تعداد 117 تیکت توسط کارشناسان تیم پشتیبانی پاسخ داده شده است.همچنین علاوه بر پشتیبانی تیکتینگ با وجود سامانه 32118 روز به روز به رضایتمندی بیشتری رسیدیم.
از این رو تصمیم گرفتیم در راستای شفافیت بیشتر، گفتگویی با جناب آقای مهندس غلامرضا صفرزاده مدیر عامل شرکت دوزندگی و بافندگی جامعه دوزان الوند به عنوان یکی از مشترکین سرویس راشین وب داشته باشیم.
آقای مهندس صفرزاده، ممنون از اینکه وقتتون را در اختیار ما قرار دادید. لطفا ضمن معرفی خودتون مختصری از زمینه فعالیت شرکتتون را برای خوانندگان ما بفرمایید.
با عرض سلام و ضمن تشکر از شرکت راشین و همکاران شما در این شرکت، اینجانب محمد رضا صفرزاده مدیر عامل بافندگی و دوزندگی شرکت جامه دوزان الوند در خدمت شما هستم. شرکت جامه دوزان الوند با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دوزندگی لباس های خانگی زنانه و همچنین نزدیک به یک سال در زمینه بافندگی در تولید انواع پارچه های توانسته است که در جلب رضایت مشتریان خود قدم بردارد. این شرکت  ابتدا در قالب یک تولیدی کوچک بود که توانست با همت پرسنل عزیز، این راه سخت و پر از فراز و نشیب را طی کند تا در قالب یک شرکت فعالیت نماید. 
لطفا شرح مختصری از تجربیات و سوابق خود و زمینه کاربرد محصولات راشین وب را بفرمایید.
با توجه به اینکه مدتهاست موضوع استفاده از اینترنت و بخصوص فروش اینترنتی در جامعه فرهنگ سازی شده است شرکت ما هم از این امر مستثنی نبوده  و با توجه به امر مهم تبلیغات و فروش در این امر و با توجه به سابقه خوب شرکت راشین وب در ساخت و تهیه وب سایت های فروش و تبلیغاتی بسیار امر مهم و پسندیده ای بود که از خدمات این شرکت به جهت رشد و پیشرفت شرکت خودمان استفاده کنیم.
بفرمایید تاثیر راه اندازی وبسایت و فروش آنلاین بر کسب و کار شما چگونه بوده است؟
هدف از راه اندازی وب سایت شرکت ما، آن هم با دو زبان فارسی و انگلیسی بیشتر برای موضوع صادرات بوده و با توجه به این که شرکت جامه دوزان الوند توانسته کارت بازرگانی خود را دریافت نماید انشالله با کمک همکاران ما در بخش واحد تبلیغات و نیز طراحی خوب سایت توسط شرکت راشین وب به این مهم دست یابیم.
 
 
موفقیت راشین وب در جلب رضایت شما از ابتدای راه اندازی وبسایت تاکنون به چه میزان بوده است؟
در زمان حاضر به جرات می توان گفت تبلیغات بدون IT مفهوم چندانی ندارد و این علم  IT است که توانسته تبلیغات را پر رنگ نماید. سایت ها بخشی از این علم بوده که با تبلیغات ارتباط تنگاتنگ داشته و بنظر اینجانب شرکت راشین وب توانسته به این هدف مهم به خوبی داست یابد. 
در خاتمه اگر نکته یا مطلب خاصی برای خوانندگان ما دارید، بفرمایید.
نکته دیگر که باید عرض کنم چند فاکتور مهم طراحی، پشیتبانی، مشتری مداری در قالب توجه به نیازهای و خواسته های مشتریان جز رفتارهای حرفه ای یک شرکت بشمار می آید که شرکت راشین وب در این امر سربلند بوده است.
آقای مهندس صفرزاده ،ازشما بخاطر شرکت در این مصاحبه سپاسگزارم
خیلی ممنون ، من هم از زحمات شما تقدیر و تشکر میکنم 
دی ماه 1398