جناب آقای مهندس میلاد صفاری انارکی: "راشین وب، سایت سازی است که دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی بوده و شبکه گسترده ای را در سراسر کشور ایجاد کرده است."
توسط : در تاریخ : 1398/8/19
  • اختصاصی راشین وب
جناب آقای مهندس میلاد صفاری انارکی:

دیدار با جناب آقای مهندس میلاد صفاری انارکی دبیر کمیسیون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام صنفی رایانه با هدف تدوین برنامه ای جهت توانمند سازی نیروهای مجموعه راشین وب در زمینه آموزش های مدون برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی راشین وب، زمینه همکاری مشترک دو مجموعه را در دو بخش اموزشی و پژوهش عنوان کرد و گفت: "سایت ساز راشین وب با بیش از 16 سال سابقه در زمینه طراحی وب در سراسر کشور، در بخش آموزش، پیش نویس روش اجرایی برگزاری دوره (MBA  ،زبان بدن، تل مارکتینگ، فن بیان)را جهت تهیه و بررسی تقدیم حضور آقای مهندس صفاری خواهد کرد.در بخش پژوهشی نیز با توجه به امکانات و زیر ساخت های سازمان و همچنین پتانسیل مناسب برای اخذ پروژه های کلان، این پروژه ها میتواند با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه اجرا شود و در طی این مسیر آماده همکاری با جناب آقای مهندس صفاری هستیم.
وی با اشاره به اینکه تنها میتوانیم با توانمند سازی کلیه نیروها من جمله واحد بازرگانی، واحد اجرا، و واحد پشتیبانی کشتی سازمان را به سر منزل مقصود برسانیم. افزود با تعامل بین مجموعه ها ی مختلف، دوره های مشترک، آموزشهای مدون و غیر مدون میتواندن با حضور کلیه پرسنل برگزار گردد.
در ادامه جلسه جناب اقای مهندس صفاری پس از بازدید از مجموعه اظهار داشت " راشین وب، سایت سازی است که دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی بوده و شبکه گسترده ای را در سراسر کشور ایجاد کرده است. با توجه به امکانات خوبی که در این مجموعه وجود دارد می توانیم با هدف تکمیل و بهبود توانایی پرسنل و کارمندان در راستای موفقیت بیشتر و جلب روز افزون رضایت مشتری گام مهمی بر داریم.
وی افزود: این پتانسیل بالا اگر خوب تغذیه و جهت دهی شود ، آموزشهای لازم برای نیروها فراهم گردد، قطعاًآثار بسیار مثبتی خواهد داشت.
در آخر جناب اقای  مهندس داوود ظفری معاونت اداری راشین وب اظهار کرد: انتظار میرود تا بتوانیم تعاملات میان دو مجموعه را گسترش داد و با همکاری های مشنرک شاهد ترویج روز افزون و دیجیتالایز کردن کسب و کارها در جامعه باشیم