کتاب عشق را جز یک ورق نیست
توسط : در تاریخ : 1398/2/8
  • اختصاصی راشین وب
کتاب عشق را جز یک ورق نیست

کتاب عشق را جز یک ورق نیست ...
در پی وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور عزیزمان، علاوه بر غمی که از رخ دادن این حادثه ناگوار داشتیم،که متاسفانه باعث جانباختن تعداد کثیری از هموطنان عزیز در استان‌های شمالی، غربی و جنوب غربی به ویژه شهرهای آق‌قلا، شيراز، پلدختر، معمولان، چم مهر و ... شد، شاهد حرکت خودجوش و یکپارچه موسسات و نهاد هایی ایرانی در داخل و خارج از کشور در حمایت و کمک رسانی به آسیب دیدگان این فاجعه بودیم.
این حادثه که نيازمند مشارکت و جلب کمک‌هاي مردمي براي امداد و جبران خسارت‌ها است و مي‌تواند در کنار وظايف دستگاه‌هاي دولتي، گوشه‌اي از آلام هم وطنان عزيزمان را کم کند. راشین وب، ضمن عرض تسليت به خانواده‌هاي داغدار و اعلام همدردي با مردم سيل‌زده به ويژه خطه شمال، شهر شيراز و ....، وظيفه خود مي‌داند به هر طريق ممکن به کمک سيل‌زدگان در همه‌ استان‌هاي کشور بشتابد.
در این راستا مجموعه راشین وب مبلغی را به صورت نقدی از طریق موسسه نیکوکاری مهرآفرین در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است تا مرهمي بر دردهاي آن عزيزان آسيب ديده از سیل باشد. خداوند متعال به مردم عزيزي که در معرض اين مشکلات قرار گرفته‌اند، صبر و ما را در انجام وظيفه انساني خود ياري فرمايد.