پشتیبانی ویژه سامسونگ از خریداران گوشی های پرچمدار
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/1/23
  • اتاق خبر راشین وب
پشتیبانی ویژه سامسونگ از خریداران گوشی های پرچمدار

سامسونگ در واپسین روزهای سال ۹۶ و همزمان با برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را در دو مدل Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به بازار ایران وارد کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند باید به وجود دیافراگم دوگانه اشاره کرد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.
همچنین به کمک قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG، گلکسی‌ اس ۹ به محصولی کاربردی و نوآورانه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

کاربرانی که مشمول سرویس VIP گلکسی‌ اس ۹ و اس ۹ پلاس می‌شوند، می‌توانند از خدمات مربوط به پشتیبانی ویژه صفحه نمایش و سرویس اکسپرس استفاده کنند. برای فعال کردن سرویس VIP می‌بایست پس از روشن کردن گوشی، کد IMEI گوشی را به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید. پس از آن کد تایید برای کاربران ارسال خواهد شد.
 
پشتیبانی ویژه صفحه نمایش
درصورتیکه صفحه نمایش (LCD) تلفن همراه سامسونگ مدل گلکسی S8 و +S8 شما، تا پایان زمستان 1396 دچار شکستگی گردد، فقط با پرداخت مبلغ 1,700,000 ریال، قادر به تعویض قطعه ی آسیب دیده خواهید بود. برای استفاده از این سرویس مهلت فعالسازی تلفن همراه تا پایان تیر ماه 1396 (از روز معرفی کالا در بازار) می باشد.
   صفحه نمایش تلفن همراه شما فقط یکبار و تا پایان زمستان 1396 ، مشمول این طرح می باشد.
   برای استفاده از این طرح نیاز به فعالسازی سرویس VIP تا پایان تیرماه 1396 وجود دارد.
   این سرویس شامل موارد خارج از گارانتی نخواهد بود.
   این سرویس صرفاً به دستگاههای مشمول گارانتی رسمی سامسونگ تعلق می گیرد.
   جهت استفاده از این سرویس، ارائه فاکتور خرید و کد ارسالی در زمان درخواست سرویس VIP الزامی می باشد.
این سرویس برای یکبار و تا پایان سال ۹۷ قابل استفاده است و تنها شامل گوشی‌هایی می‌شود که دارای ضمانت‌نامه معتبر سامسونگ هستند. براین اساس گوشی‌هایی که تا پایان بهار ۹۷ خریداری شوند و سرویس VIP آنها فعال شود می‌توانند از پشتیبانی ویژه صفحه نمایش برخوردار شوند.
 
 
 
سرویس اکسپرس
این سرویس شامل دریافت تلفن همراه از محل مشتری، تعمیر دستگاه و تحویل سریع آن به مبدا تا پایان زمستان 1396 می باشد. کلیه خریداران گوشی های مدل گلکسیS8 و +S8 که در شهرهای تهران، مشهد ، اصفهان و تبریز سکونت دارند، مشمول این سرویس می باشند. لازم به ذکر است که تنها هزینه دریافت و تحویل گوشی موبایل رایگان می باشد و هزینه ی تعمیر جداگانه دریافت می گردد.
   سرویس اکسپرس ویژه خریداران گوشی های مدل گلکسیS8 و +S8 در شهرهای تهران، مشهد ، اصفهان و تبریز تا پایان زمستان 1396 می باشد.
   برای استفاده از این طرح نیاز به فعالسازی سرویس VIP تا پایان تیرماه 1396 وجود دارد.
   این سرویس صرفاً به دستگاههای مشمول گارانتی رسمی سامسونگ تعلق می گیرد.
   جهت استفاده از این سرویس ارائه فاکتور خرید الزامی می باشد.
استفاده از خدمات بسته پشتیبانی ویژه سامسونگ منوط به داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فعال کردن سرویس VIP است که با ارسال کد IMEI گوشی به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ انجام می‌‌شود.