کسب عنوان برترین سرویس دهنده خدمات و دریافت نشان برند ملی، اعتماد ملی
توسط : در تاریخ : 1400/8/29
  • اختصاصی راشین وب
کسب عنوان برترین سرویس دهنده خدمات و دریافت نشان برند ملی، اعتماد ملی

برترین سرویس دهنده خدمات با محوریت توسعه کسب و کارها در کشور به گروه دانش بنیان امید آیندگان توسعه پارس جهت محصولات برند راشین در اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران با رویکرد اعطا جایزه برند ملی، اعتماد ملی تعلق گرفت.

رهبر معظم انقلاب در ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شد، به روسای قوای سه‌گانه ی دولت، مجلس و قضائیه ابلاغ کرد و دستور داد که «بی‌درنگ و با زمان‌بندی مشخص» آن را اجرا کنند. آیت الله خامنه‌ای در نامه‌ای به سران قوا، هدف از اقتصاد مقاومتی را «تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز بیست‌ساله» و لازمه اجرای آن را «رویکردی جهادی، انعطاف‌پذیر، فرصت ساز، مولد، درون‌زا، پیشرو و برون‌گرا» دانست.

بر اساس این سیاست‌های ۲۴ ماده‌ای، تولید کالاهای اساسی، به ویژه آن دسته از کالاهای اساسی که در حال حاضر از طریق واردات تأمین می‌شود، باید افزایش یابد و مبادی ورودی واردات این کالاها نیز باید متنوع شود. همچنین برای تأمین امنیت غذا و دارو، باید برای این کالاها و مواد اولیه تولید آنها «ذخایر راهبردی» ایجاد شود.از سوی دیگر مقرر شده‌است که دولت درآمدهای خود را از مالیات افزایش دهد و سهمی از درآمدهای نفتی که به صندوق توسعه ملی می‌رود هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابد تا جایی که وابستگی بودجه سالانه به درآمدهای نفتی به صفر برسد.ضربه پذیری درآمدهای نفتی نیز باید از طریق انتخاب «مشتریان راهبردی»، تنوع دادن به روش‌های فروش،مشارکت دادن بخش خصوصی در فروش فراورده‌های نفتی و افزایش صادرات گاز، برق و محصولات پتروشیمی کاهش یابد. مقرر شد که نظام قیمت‌گذاری در کشور شفاف و روش‌های نظارت بر بازار به روز شود.

هزینه‌های عمومی کشور باید از طریق «منطقی سازی اندازه دولت»، حذف دستگاه‌های موازی یا غیر ضروری و حذف هزینه‌های زائد کاهش یابد و صادرات کالا، به ویژه صادرات کالاهای «دانش بنیان» افزایش پیدا کند. همچنین «دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه» از جمله اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام شد. 

به نقل از روابط عمومی گروه دانش بنیان امید آیندگان توسعه پارس؛ در همین راستا جناب آقای علیرضا موذنی مهر مدیرعامل این مجموعه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و جلب اعتماد مردم و همچنین «دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه» که از جمله اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است؛ وظیفه اصلی گروه دانش بنیان امید آیندگان توسعه پارس را تلاش در جهت تحقق این امر مهم دانست.

لذا این دستاورد مهم را به خانواده 8500 نفره راشین وب تبریک عرض می نمایم.

این مراسم در تاریخ 11 آبان سال 1400 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار و جایزه برند ملی، اعتماد ملی در کنار بزرگترین شرکت ها و برندهای ایرانی از جمله بانک رفاه، ایران خودرو، سازمان منطقه آزاد انزلی، فولاد سنگان، شرکت نفت ایرانول به برند راشین مجموعه دانش بنیان امید آیندگان توسعه ی پارس تعلق گرفت.

گروه دانش بنیان راشین وب نشان ملی