لپ تاپ های ایسر با قیمتی مناسب و طراحی زیبا در بازار
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/2/1
  • سخت افزار و نرم افزار
لپ تاپ های ایسر با قیمتی مناسب و طراحی زیبا در بازار

اگر به بخش خرید و فروش لپ‌تاپ سایت دیوار یا دیجی‌‌کالا مراجعه و محصولات موجود را بر اساس قیمت بررسی کنید مشاهده خواهید کرد که ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌ها از برند لنوو، ایسر، اچ‌پی و ایسوس خواهند بود. شاید به همین دلیل باشد که خرید و فروش لپ‌تاپ ایسر رونق زیادی دارد.
برند ایسر با توجه به نیازهای متنوع مشتریان محصولات پیشرفته‌تری هم دارد که قیمت آنها به بالای هفت میلیون تومان هم می‌رسد. مثلاً در سایت دیوار لپ‌تاپ ایسر آکبند، مدل acer aspire a715-71g-71y3 با مشخصات فنی بالا برای انجام امور پیشرفته کامپیوتری با قیمت چهار میلیون و ۷۰۰هزار تومان آگهی شده است. قیمت این لپ‌تاپ در بازار بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

هر کدام از برندهای لپ‌تاپ ویژگی خاص خود را دارند. ویژگی اصلی برند ایسر این است که در کنار طراحی زیبا و همچنین قطعات سخت‌افزاری با کیفیت، محصولات خود را با قیمت مناسبی به مشتری عرضه می‌کند. در سایت دیوار و در شهر تهران مدل‌های مختلفی برای خرید و فروش لپ‌تاپ ایسر آگهی شده است که اگرچه بازه قیمتی آن از ۳۹۹ هزار تومان شروع و تا چهار میلیون و ۷۰۰هزار تومان پایان می‌یابد، اما بیشتر این محصولات در محدوده قیمتی یک تا دو میلیون قرار دارند. اگر به آگهی‌های مربوط به برند ایسر در استان‌های دیگر هم مراجعه کنیم با تقریب خوبی همین بازه‌بندی وجود دارد. به عنوان مثال در استان اصفهان لپ تاپ ایسر مدل Spin1-Sp111-31-P3HF که به گفته فروشنده کاملاً نو و آکبند است و ۱۸ ماه گارانتی سازگار دارد، به قیمت یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که قیمت این محصول در بازار به بیش از دو میلیون تومان می‌رسد. اگر به مشخصات فنی این محصول و سایر محصولات ایسر توجه کنیم می‌بینیم که لپ‌تاپ‌های این برند که در بازه قیمتی زیر دو میلیون تومان قیمت دارند، برای گذران امور روزمره کاربران بسیار مناسب هستند. طبیعتاٌ نمی‌توان از لپ‌تاپی با قیمت نسبتاً پایین این انتظار را داشت که برای امور مهندسی پیشرفته، بازی‌های پیشرفته و...، مناسب باشد. کمتر لپ‌تاپی حتی با قیمت‌های بسیار بالا برای این امور مناسب هستند. اما اگر از لپ‌تاپ به عنوان کمک حال برای انجام کارهای روزمره مانند تایپ کردن، فیلم دیدن، استفاده از اینترنت، کار با نرم‌افزارهای معمولی و... استفاده می‌کنید، یک لپ‌تاپ معمولی و با قیمت پایین هم جوابگوی کار شما خواهد بود.
 
 
 
باید دوباره تاکید کنیم که نیاز شماست که یک لپ‌تاپ را خوب یا بد می‌کند و ابتدا باید نیاز شما مشخص شود سپس به سراغ لپ‌تاپ مناسب رفت. اگر شما به دنبال لپ‌تاپی هستید که در عین طراحی زیبا و عملکرد خوب، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد احتمالاً با کمی تحقیق به محصولات شرکت ایسر و خرید و فروش می‌رسید و به بازار خرید و فروش لپ‌تاپ ایسر وارد خواهید شد؛ برندی که طراحی منحصر به فرد خود را دارد، قطعات سخت‌افزاری مناسب را با دقت کافی برای عملکرد مطلوب در کنار هم قرار داده و در انتها محصولی با قیمتی مناسب در اختیار مشتری گذاشته است.