اولین اسپیکر مخصوص آیفون توسط چه شرکتی ساخته شده؟
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/1/20
  • اتاق خبر راشین وب
اولین اسپیکر مخصوص آیفون توسط چه شرکتی ساخته شده؟

پایونیر سعی در معرفی این اسپیکر جدید به عنوان راه‌کاری برای تبدیل آیفون به یک اسپیکر مخصوص کنفرانس به جای اسپیکر موجود روی خود آیفون در محیط‌های پر سر و صدا دارد.
پیش از آیفون ۷ امکان اتصال آیفون توسط یک پورت AUX به اسپیکر‌های متنوع وجود داشت. ولی پس از حذف پورت 3.5 میلی‌متری در آیفون تنها راه اتصال با پورت لایتنینگ بود. سایر اسپیکر‌های مخصوص کنفرانس به منبع تغذیه‌ی جداگانه احتیاج دارند و به بلوتوث گوشی متصل می‌شوند که همواره به خوبی یک کابل برای اتصال عمل نمی‌کند.
رِیز رالی به سادگی توسط پورت لایتنینگ به آیفون متصل می‌شود و یک ورودی لایتنینگ مجزا هم در انتهای خود دارد که بتوان هنگام استفاده از آن، آیفون را هم شارژ کرد. علاوه بر اسپیکر، رِیز رالی یک دکمه‌ی هوشمند هم در بالای خود جا داده است که برای قطع و یا پخش تماس و آهنگ قابل استفاده است.

پایونیر همچنین ادعا کرده است که رِیز رالی به عنوان یک اسپیکر usb هم می‌تواند به مک یا کامپیوتر شخصی متصل شود. (برای این کار کافی است یک کابل usb را به پورت ورودی لایتنینگ موجود در اسپیکر وصل کنید.) رِیز رالی همچنین در آینده توسط یک اپلیکیشن آی‌او‌اس قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد.
 
 
 
از نظر کیفیت صدا، احتمال می‌رود با توجه به تبلیغات پایونیر که صرفا روی قابلیت کنفرانس این محصول -بدون اشاره به پخش موسیقی یا ویدیو- تمرکز کرده است، کیفیت صدای آن هم از این حد فراتر نرود. پایونیر اشاره‌ای به وضوح صدای این محصول نکرده‌ است، پس بهتر است فقط اگر از اسپیکر آیفون‌تان زیاد استفاده می‌کنید به فکر خرید این محصول باشید.
رِیز رالی فعلا در سه رنگ مختلف (مشکی، سفید و خاکستری) و با قیمت ۹۹/۹۵ دلار از این ماه در سایت آمازون و اپل قابل سفارش است. رِیز رالی جدید به عنوان اسپیکر کنفرانس عضو جدید خانواده رِیز پایونیر است. عضو دیگر این سری محصولات ایرفون‌های دارای کابل لایتنینگ و قابلیت حذف صدا‌های مزاحم با قیمت ۱۴۹/۹۵ دلار است.