بازی موبایل آدمک های فوتبالیست Stickman Soccer 2016
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/1/19
  • اتاق خبر راشین وب
بازی موبایل آدمک های فوتبالیست Stickman Soccer 2016

سری بازی‌های Stickman یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های موبایل به حساب می‌آیند که در هر نسخه سراغ یک موضوع خاص و معمولا ورزشی می‌روند تا ساعت‌ها کاربران و طرفداران خود را سرگرم کنند. این بار سازندگان این آدمک‌های دوست داشتنی به سراغ ورزش فوتبال رفته‌اند و یک بازی جذاب و خوش ساخت را تحت عنوان Stickman Soccer منتشر کرده‌اند.
این بازی که از درجه سنی +۳ سال برخوردار شده که دارای بیش از ۱ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل است و محبوبیت ورزش فوتبال نیز باعث شده تا Stickman Soccer یک نسخه‌ی ویژه در بین دیگر بازی‌های این مجموعه به حساب بیاید. در این بازی مسابقات مختلفی از جمله لیگ برتر، مسابقات جهانی و کاپ برگزار می‌شود که به مناسبت رویداد بزرگ Euro ۲۰۱۶ بخشی ویژه با عنوان European Cup ۲۰۱۶ in France نیز به بازی اضافه شده است تا بتوانید هیجان مسابقات یورو ۲۰۱۶ را پیش از آغاز رسمی مسابقات و با Stickman‌ها تجربه کنید. نکته‌ی جالب توجه حضور بانوان در این بازی است به طوری که می‌توانید تیم‌های بانوان را برای انجام بازی انتخاب کنید که امری جالب در این بازی به حساب می‌آید.

در این نسخه از Stickman Soccer تمرکز ویژه‌ای نیز روی انجام گروهی بازی صورت گرفته است و شما می‌توانید همزمان با ۳ تن از دوستان خود این بازی را انجام دهید. حالت ۴ نفره هم به صورت حضور در یک تیم و هم حضور در تیم‌های رقیب امکان‌پذیر خواهد بود و جذابیت خاصی به Stickman Soccer اضافه خواهد کرد.