بازی خاطره انگیز شورش در شهر سگا با نسخه Remake
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/1/21
  • اتاق خبر راشین وب
بازی خاطره انگیز شورش در شهر سگا با نسخه Remake

کاراکترها
در این سه‌گانه، در کل 6 شخصیت مختلف در اختیار شما قرار دارند که هر کدام قدرت‌های مخصوص به خود را دارند و شما باید با توجه به علاقه و سلیقه‌ی خود یکی از این کارکترها را انتخاب کرده و با آن به جنگ دشمنان بروید. در عکس بالا لیستی کامل از شخصیت‌های این سه گانه را مشاهده می‌کنید.

البته هرکدام از این کاراکترها تنها در یکی از نسخه‌های این بازی حضور دارند و تنها کاراکترهای ثابت این سه‌گانه، Alex Stone (که به جرات می‌توان او را محبوب‌ترین، خوش‌تیپ‌ترین و شاید قوی‌ترین کاراکتر این بازی دانست) و Blaze Fielding هستند که Blaze یک کاراکتر زن با هنرهای رزمی بالا است. کاراکتر Eddie "Skate" Hunter نیز که برادر کوچکتر Adam است و در نسخه‌ی دوم بازی برای آزادی او به این تیم می‌پیوندد، در دو نسخه (دو و سه) حضور دارد.
 
 
 
دشمن اصلی
این بازی در هر سه‌گانه‌ی خود، از چند Mini Boss و یک Boss اصلی برخوردار است که در مسیری که طی می‌کنید با آن‌ها رو به رو شده و بعد از شکست آن‌ها به غول اصلی بازی یعنی Mr.X می‌رسید. شخصیتی که با وجود آنکه یک تفنگ در دست دارد، شما باید تنها با تکیه بر قدرت‌های رزمی خود  به جنگ با او بروید. نکته‌ی جالبی که در این بازی وجود داشت یکسان بودن Boss اصلی بازی در هر سه نسخه است که Mr.X بعد از کشته شدن در سری اول بازی، به صورت یک روبات با همان شکل قبلی، و در نسخه‌ی سوم نیز با شمایل جدید حضور خواهد داشت. Mr.X با وجود آنکه شکل یک انسان معمولی را دارد و مانند غول‌های Resident Evil بزرگ، عجیب و ترسناک نیست، اما یکی از دلهره آور‌ترین Boss‌های بازی‌ها است که با داشتن یک تفنگ، دلهره‌آورتر نیز شده بود. اگر از گیمرهای قدیمی این بازی باشید حتما استرس رسیدن به این مرحله و مبارزه با Mr.X را به خاطر دارید.
 
 
 
نسخه‌ها
این بازی در سه نسخه‌ی رسمی، برای کنسول سگا منتشر شد که نسخه‌ی اول آن در سال 1992 انتشار یافت و در همان نمایش اول، موفق به کسب محبوبیت فوق‌العاده بالایی شد. محوریت داستانی هر سه نسخه‌ی این بازی نجات شهر از دست MR.X و دارودسته‌اش است که در هر نسخه با کمک کاراکترهای مختلف به انجام می‌رسد. در نسخه‌ی اول، گرافیک بازی چندان قابل قبول نیست و کاراکتر‌ها امکان دویدن یا انتقال سریع به بالا و پایین صفحه را ندارند. در نسخه‌ی دوم اما شاهد آن هستیم که گرافیک بازی پیشرفت چشمگیری دارد و اضافه شدن شخصیت‌های جدید، و همچنین زیباتر شدن استایل کاراکترهای قدیمی، باعث استقبال دوباره‌ی گیمرها از این نسخه شد و در نسخه‌ی سوم نیز با اضافه شدن قابلیت دویدن، قدرت ویژه و دریافت ستاره که ضربه‌ی اصلی هر کاراکتر را حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر می‌کرد، محبوبیت این بازی به اوج رسید و عنوانی تکرارنشدنی را برای آن رقم زد.