150 میلیون اکانت اپلیکیشن MyFitnessPal هک شد!
توسط : امید رضا دوامی در تاریخ : 1397/1/15
  • اتاق خبر راشین وب
150 میلیون اکانت اپلیکیشن  MyFitnessPal هک شد!

به گزارش خبرآنلاین، هکرها با نفوذ به سیستم رایانه‌ای شرکت پوشاک ورزشی و ابزار فیتنسِ Under Armor توانستند به دیتای 150 میلیون عضو اپلیکیشنِ مای‌فیتنس‌پال دست پیدا کنند.
برنامه تناسب اندام و خدمات فیتنس این کمپانی چند سالی است محبوب شده و با بزرگانی مانند Nike، Adidas و Puma رقابت دارد. کاربران به وسیله اپلیکیشن مای‌فیتنس‌پال، ورودی کالری به بدن را تنظیم کرده و با دریافت برنامه پیشنهادی تناسب اندام، رژیم غذایی و بدن مناسب را به دست می‌آورند.
کمپانی Under Armor ضمن تایید خبر اعلام کرد حساب کاربری، پسوردها و ایمیل کاربران سرقت شده اما حمله‌کنندگان نتوانسته‌اند به شماره کارت اعتباری و گواهینامه کاربران دسترسی پیدا کنند.
این کمپانی از کاربران خواسته است تا پسورد خود را تغییر دهند اما قول نداده است که هکرها نتوانند از دیتای سرقتی سوء استفاده نکنند و بنابراین در معرض خطر هستند.
این بزرگ‌ترین «لورفتگی» دیتا در سال 2018 تا بدین لحظه محسوب شده و بازپرسان اینترنتی در حال یافتن هویت هکرهای مای‌فیتنس‌پال هستند.

کمپانی Under Armor در سال 2015 اپلیکیشن مای‌فیتنس‌پال را به مبلغ 475 میلیون دلار خرید و 1.8 درصد از درآمد 5 میلیارد دلاری این کمپانی در سال گذشته از روی این اپلیکیشن بود.