سالی که شعار به عمل رسید
توسط : در تاریخ : 1398/2/7
  • اختصاصی راشین وب
سالی که شعار به عمل رسید

سالی که شعار به عمل رسید ...
راشن وب مفتخر است که با پشتکار جدی و عزمی راسخ با توجه به دغدغه چندین ساله رهبر انقلاب برای افزایش اشتغال جوانان ایرانی اقدام عظیمی نموده و توانسته با یاری خداوند تا پایان سال 1397 برای تعداد 60 نفر از کارمندان خود ایجاد درآمد و اشتغال‌زایی نماید. 
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی  در اجتماع انبوه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی(ع)، فرمودند:" دشمن در تبلیغات وسیع خود به‌دنبال نسبت دادن کمبودهای معیشتی و اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی است تا این‌گونه وانمود کند که نظام اسلامی قادر به  حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم نیست."
همچنین در قسمت دیگری از صحبت های ایشان در خصوص خلاء های اقتصادی امروز کشور بیان شده است که:"«بیکاری به‌خصوص بیکاری جوانان تحصیلکرده» و «مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه طبقات ضعیف» دو مشکل اصلی در عرصه اقتصادی است و مردم از لحاظ معیشت دچار مشکل هستند و مشکلات معیشتی تبعات اجتماعی و فرهنگی را در پی دارد و دشمن نیز برروی همین مسائل متمرکز می‌شود."
برای اینکه نظام اسلامی بتواند با نقشه های دشمن هوشمندانه برخورد کند، می بایست گره های اصلی مشکلات اقتصادی کشور را شناسایی کرده و اقدام به برطرف کردن آنها نماید. به اذعان بسیاری از کارشناسان گره های اصلی اقتصادی کشور ،«رکود تولید» و «بیکاری» است که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ، راه‌حل این مشکلات آورده شده است. که نتیجه حل این مشکلات رونق تولید و اشتغال می باشد.چنانچه برخی از فواید رونق گرفتن تولید ملی، نیز در فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر عنوان شده است.در نتیجه ایشان هدف نظام اسلامی را، "پیشرفت همه‌جانبه، استقلال از قدرت‌های سلطه‌گر جهانی، شکوفایی استعدادها، رهایی کشور از آسیب‌های اجتماعی و عزت و امنیت و اقتدار ملی" بیان کردند و برای رسیدن به آن نیز در راستای سیاست های اقتصادی سال گذشته نقشه راهی برای رونق تولید و به تبع آن اشتغال ترسیم کردند. 
بر همین اساس راشین وب پیش بینی می کند که با توسعه و ارائه نسخه های جدیدتری از این پرتال بزرگ ،سال آینده حدود 100 نفر دیگر وارد بازار کار شوند. باشد تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت استقلال و پیشرفت کشور عزیزمان ایران برداریم.

  • کلیدواژه ها