اختصاصی راشین وب نمایش نسخه اصلی

هفتمین گرد همایی فروشندگان راشین وب برگزار گردید

مجموعه راشین وب اصفهان فعالیت خود را از ابتدای سال گذ شته با هدف گسترش و توسعه کسب و کار الکترونیک و رونق اقتصادی آغاز کرد و درحال حا ضر افتخار ارائه وب سایت به بیش از 5500 مشترک در سراسر کشور را دارد .

2263

هفتمین گرد همایی فروشندگان راشین وب  برگزار گردید
مجموعه راشین وب اصفهان فعالیت خود را از ابتدای سال گذ شته با هدف گسترش و توسعه کسب و کار الکترونیک و رونق اقتصادی آغاز کرد و درحال حا ضر افتخار ارائه وب سایت به بیش از  5500  مشترک در سراسر کشور را دارد .
اکنون با گذشت بیش از  یک  سال از آغاز همکاری با کار شناسان  و  بازار یابان، گرد همایی بزرگ مرکز فروشندگان برگزار گردید .
مهندس علیرضا موذنی مهر مدیر عامل راشین وب درخصوص کسب موفقیت بزرگ راشین وب در مدت کوتاه یکسال و نیم اخیر صحبت، و اینکه مجموعه توا نسته است علاوه بر اشتغال زایی جهت 80  نفر به صورت مستقیم و حدود 100 نفر به صورت غیر مستقیم به رونق اقتصادی کشور با توجه به افزایش روز افزون فروش اینترنتی کالا و افزایش جایگاه کسب و کار بیش از  5000  مشتری در دنیای مجازی بپردازد؛ مسئله ای که جز با تجربه 16 ساله متخصصین راشین وب امکا نپذیر نیست .
علیرضا موذنی مهر در ادامه افزود : امکان آسان مدیریت وب سایت از طریق اپلیکیشن موبایل برای مشترکین فراهم گردیده و از دیگر امکانات اپلیکیشن ایجاد ارتباط با کارشنا سان پشتیبانی به صورت ارسال تیکت میباشد .
ایشان در ادامه مقایسه ی فروش آنلاین فضای مناسب و موقعیت بهینه فروش اینترنتی از نظر زمان ، هزینه و سرمایه انسانی را یادآورد شدند .
همه ما میدانیم موفقیت هر کسب و کاری در گرو بر آورده ساختن نیاز مشتری و جلب رضایت اوست ، بازاریابی دقیقا همین برآورده کردن نیازهای مشتری و جلب رضایت او ، و درنتیجه حفظ مشتری و وفادار کردن او به برند میباشد .
پس ملاک مهم داشتن حس خوشایند و مثبت در بین ما ، داشتن احساس مسئولیت و رسیدن به همین آرمان و هدف است .