اختصاصی راشین وب نمایش نسخه اصلی

خانواده راشین وب 4200 نفره شد

طبق آخرین آمار ارائه شده از معاونت پشتیبانی و امور مشتریان، راشین وب توانسته است تا کنون بیش از 4200 وب‌سایت به مشتریان خود در سراسر کشور تحویل دهد و برآورد شده است که این تعداد تا پایان سال 1397 به بیش از 4500 وب سایت

2624



خانواده راشین وب 4200 نفره شد
سالها تجربه کاری ما در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی وب سایت، طراحی سامانه های دولتی و ارائه خدمات متنوع در این حوزه، باعث شده است تا ما با مجموعه ای بزرگ از مشتریان فعال در حوزه­ های مختلف کسب و کار همکاری داشته و خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهیم. ما همواره بر این اعتقاد بوده ­ایم که دستیابی مشتریان ما به چشم ­اندازشان، ماموریتی است که ما بر عهده داشته و خواهیم داشت .
طبق آخرین آمار ارائه شده از معاونت پشتیبانی و امور مشتریان، راشین وب توانسته است تا کنون بیش از 4200 وب‌سایت به مشتریان  خود در سراسر کشور تحویل دهد و برآورد شده است که این تعداد تا پایان سال 1397 به بیش از 4500 وب سایت برسد.
خانم دکتر شیرمحمدی معاونت بازرگانی راشین وب نیز در این رابطه بیان داشت: "ما در راشین وب افتخارمی کنیم که با فعالیت گسترده در سراسر ایران عزیز توانسته ایم بیش از 4200 وب‌سایت را در اختیار هم‌میهنانمان قرار دهیم."
# راشین_نیوز